2016. január 20., szerda

2015 kedvencei

Sziasztok Lányok!

Itt vagyok, eljutottam végre ennek a bejegyzésnek a megírásához. Igaz, hogy a hónap/ az új év első hetére terveztem, de ahogy mondani szokták, jobb később, mint soha. 2015-ben ugyan nem vásároltam annyi mindent, mint a korábbi években, de így is sok újdonságot próbálhattam ki, megismerkedtem számomra új lelőhelyekkel (Mac, Pupa, Yves Rocher, Paula's Choice) és ismét felfedeztem egy-egy korábban kedvelt üzletet (Dm, Kik). A 2014-es kedvencekkel összehasonlítva a tavalyi kedvelt termékeket, sok az új elem, viszont örömmel konstatáltam, hogy számos olyan dolog van, ami már régóta előkelő helyet foglal el a fürdőszobapolcomon.


Tusfürdők tekintetében egyértelműen a Dove és az Yves Rocher fürdőtermékei a befutók 2015-ben. A képen látható gránátalmás tusológél illata azonnal levett a lábamról az első Y.R. vásárlásomkor, azóta már kétszer került a kosaramba. Ősz végén a géles állag parkolópályára kerül nálam és a krémes tusfürdők veszik át a helyet a zuhanyzóban, ez a formula minden kétséget kizárva a Dove-nál működik legjobban, így nem is csoda, hogy jelenleg két bontatlan tubus is várja, hogy sorra kerüljön.

Hetente egyszer a testradíroké a főszerep az esti zuhanyzáskor, az Avon Planet Spa radírok minden kritériumomnak eleget tesznek: krémes az állaguk, a szemcsék nem nagyok, viszont sok van belőlük, éppen ezért kíméletesen, mégis hatékonyan távolítják el a felső, elhalt hámréteget. A kedvenc változatom a képen szereplő kolumbiai kávékivonatos testradír, de a most használt India Intensity-t is kedvelem.

Évek óta letaszíthatatlan a trónjáról az Avon Little Black Dress illata, habár tavaly akadt egy komoly kihívója, a Paco Rabanne Olympéa személyében. Az Olympéa az első olyan drága parfüm, ami vásárlásán egyáltalán elgondolkodtam az elmúlt 12 évben. 


Arc- és hajápolás terén a képről lemaradt La-Roche Posay márka termékei az elsők a képzeletbeli ranglistámon. Mind a Hydreane Legere arckrém, mind a Kerium érzékeny fejbőrre ajánlott sampon 2014 óta a rutinom fontos elemei (tesztet róluk itt írtam)

Szintén tavalyelőttről a kedvenceim maradtak a BonaCure rózsaolajos hajvégápolója és az utazós Tangle Teezer. Korábban hajvágás után akár már két héttel töredeztek a hajvégeim, azonban mióta ezt a duót használom a hajam állapota kb. két hónap után kezd romlani, tehát bőven kitoltam a kezdeti időt.

Az év felfedezettjei címet idén a Paula's Choice termékeinek adnám. Nagyon sok mindent sikerült tőlük kipróbálnom 2015-ben, köszönhetően a tasakos-és delux mintáknak. Amiket kiemelnék és amik teljes kiszerelésben is hozzám kerültek a Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense ásványi fényvédő (színezett) és a Clinical Instant Calm Advanced Redness Relief kezelés az arc pirosságának és irritációjának enyhítésére. Előbbit alapozó helyett használom, ugyan nem fedi el a bőrhibákat (arra ott a korrektor), viszont egységessé teszi a bőröm felszínét és sokkal kényelmesebb viselni, mint egy alapozót vagy BB krémet. Utóbbi termék állagra a tonik és a szérum közt van. Általában kézzel viszem fel a kipirosodott bőrfelületre és óvatosan bemasszírozom a bőrömbe. Nekem nagyszerűen bevált a pattanások után maradt foltok halványítására is: az első trimeszterben rengeteg csúnya pattanásom volt, amiknek gyakran nekiestem (pedig tudom, hogy nem szabad). Biztos vagyok abban, hogy az, hogy nincs tele ronda hegekkel az állvonalam, ennek a terméknek köszönhető.

Sminkeltávolítás terén micellás víz párti vagyok. Jelenleg a Paese argánolajos készítményét használom, de a Bioderma és a LRP termékei is szuperek (bár utóbbit szemkörnyékre nem tudom használni).


Szemhéjpúderek terén a Sleek Oh So Special az abszolút kedvencem, remekül kihasználható paletta, csupa olyan árnyalattal, amit szeretek magamon látni. Egy színvilágban hasonló,  ám több lehetőséget magában rejtő terméket is sokat használtam, ez pedig a Makeup Revolution Flawless palettája (teszt itt). Mindkét terméknél egy hátrányt tudok felhozni, ez pedig a csomagolás: egyik sem utazás kompatibilis. A Sleek matt borítása hamar megadta magát, nem csak megkopott, hanem a teteje le is törött, viszont barátnőm celluxos megoldása már hónapok óta a helyén tartja :). A Makeup Revolution arany színei hamar lekoptak, viszont a felső rész itt nem magától vált le, hanem kétszer sikerült leejtenem (öröm az ürömben, hogy legalább a pan-ek a helyükön maradtak). 

Mono szemfestékeket általában nem veszek, mert aránytalanul drágák egy palettához képest, viszont a Catrice gyönyörű matt rózsaszínjét nem tudtam az akciós kosárban hagyni (Velvet Matt Eyeshadow, Pink-Up Girls). Általában utazásokkor viszem magammal, de itthon isszívesen nyúlok érte, ha egy szép alapra van szükségem a sminkem elkészítésekor.


Szempillaspirálokból tavaly jól álltam, több márka termékét kipróbáltam, de két darab az, amit bármikor szívesen újravennék (újra is vásároltam őket). Az Essence Lash Princess és a Maybelline Lash Sensational spiráljai tökéletesek. Mind a keféjük, mind a hatásuk tökéletes. Szép, ívelt pillákat érek el velük akár már egy rétegben is.

Ugyan tisztában vagyok vele, hogy az arcnak a szép szemöldök ad keretet, mégis sokszor hajlamos vagyok kihagyni a szemöldök kiemelését. Ha viszont formázok, akkor vagy az Essence vagy a Rimmel szemöldök porához nyúlok. A Rimmelhez csomagoltak egy cuki kefét és egy kétvégű ecsetet is, amivel gyerekjáték a hiányos részek kitöltése és a szálak katonás rendbe állítása. 

Tavaly két Real Techniqes (Nic's Picks, Duo-fiber Collection) ecsetkészletet is beszereztem, köszönhetően az Iherb szuper akcióinak. Mindegyik ecset minőségével maximálisan elégedett vagyok, még soha nem voltak ilyen puha és minőségi ecseteim, viszont egy (kettő, mert mindkét szettben helyet kapott) darabot emelnék ki, méghozzá a duo-fiber face brush-t. Ugyan ezt az ecsetet elsősorban por állagú termékek könnyű felvitelére találták ki. én mégis a PC hidratálóm egyenletes eloszlatására használom  szinte minden alkalommal.

Másik kedvenc ecsetem az Essence Eyelinere. Vékony, percíz vonal rajzolható vele a szempillák alsó és felső tövébe is.


A bejegyzés végére hagytam a szívemnek legkedvesebbeket, a rúzsokat. Milliószor hangoztattam már a blogon, hogy bármilyen sminktermék nélkül ellennék életem végéig, a rúzsokat leszámítva. Ha szűkíteni szeretném a kört, a piros rúzsokat leszámítva bármi nélkül. Egy jól megválasztott rúzs szinte öltöztet, felruház önbizalommal. Az abszolút kedvencemnek érzelmi okokból a Maybelline Hollywood Redjét kiáltom ki, hiszen az esküvőnkön ezt az árnyalatot viseltem. Színben az előzőhöz hasonló, ám sötétebb kedvenc a Pupa I'm 107-ese, a legszebb matt piros címet pedig a MAC Ruby Woo árnyalata kapja. A legtartósabb szájkontúrom a Pupa True Lips 07-es darabja. 

Mindegyik azájravalóról írtam már tesztet, ezeket itt, itt, itt és itt olvashatjátok.

Pupa True Lips 07, Mac Ruby Woo, Pupa I'm 107, Maybelline Hollywood Red
Vannak közös kedvenceink? Nálatok mik voltak 2015 legjei?

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést! Ne feledjétek, megtaláltok instagramon és facebookon is!

Réka

5 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a két spirált.:) Sajnos az essence épp kifogyóban van. Nagyon gondolkozom,hogy ezeket vegyem meg ismét vagy próbáljak ki valami mást is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elfogadsz egy tippet, ne cseréld le őket! :) én több spirállal is próbálkoztam, de egyik sem közelítette meg őket minőségben/tudásban :)

      Törlés
    2. Hajlok arra,hogy az essence ismét újból veszem,még ha egy hónapot pihentetni is kell :)

      Törlés
  2. A Lash Princess nálam is nagy kedvenc, bár mostanság néha megesik, hogy kuszák lesznek a szempilláim a használatakor. Mondjuk ez betudható annak is, hogy lassan a végét járja.
    Az RT ecsetek pedig mindig egyre jobban izgatják a fantáziámat, bár rengeteg ecsetet kinéztem már magamnak, nemcsak ettől a márkától :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is szerepelnek más ecsetek is a képzeletbeli kívánságlistámon, de mivel a RT minőségét már ismerem, tőlük bátrabban rendelnék :)

      Törlés