2015. április 1., szerda

Hét nap - Hét rúzs 3/7

Április első napján, mert bolondos kedvemben vagyok, és mert csak egyszerűen imádom ezt a hónapot (Ááá, nem azért mert áprilisi leány vagyok :)), nem egy, hanem két rúzst hoztam Nektek.

Az Artdeco rúzsokkal, pontosabban a 160-as árnyalatú Perfect Color rúzzsal, az egyik Pixiboxban találkoztam. Nem a tipikus "szerelem volt első látásra" rúzs, azonban mivel közeledett a nyár/ nyár volt, már nem is tudom, adtam neki egy esélyt. és milyen jól tettem! Hipp-hopp kinőtte magát a kedvenc rúzsaim közé.



Külcsín: masszív fekete műanyag (?), fehér és piros csíkokkal. Minőségi hatást kelt és a kezemben tartva is azt sugallja: bennem aztán van valami.

És hogy mi?
Belbecs: Élénk rózsaszín, ami igazán a napcsókolta bőrön mutat jól (bár én télen is előszeretettel használtam, ami sajnos a veszte is lett: elhagytam a szilveszteri buli előtt/közben/után :()
Tartósságát tekintve kiváló, simán bírja az ivást, de a könnyedebb étkezések során is a helyén marad.




Mindenkinek szeretettel ajánlom ezt a rúzst, hiszen szép is, tartós is, egy nyári sétához vagy egy jó kis buliba tökéletes választás lehet. Én simán hordtam munkába is, de formálisabb munkahelyeken valószínűleg nem lennének boldogok az élénk rózsaszín ajkaktól.

A másik rúzs, az Artdeco Perfect Color 115-ös árnyalata. Mióta elhagytam a 160-as rúzst, megszállottan keresem mindenhol. A Müller polcain már nem láttam, de nem adom fel alapon mindig végignézem az Artdeco részleget, ha eljutok egy ilyen üzletbe. Emellett a Krémmániát is folyamatosan nézegetem, hátha valaki megválna a saját példányától.

Egy ilyen portya során akadtam a 115-ös barackos árnyalatra, mert azt hittem az ottani képek alapján, hogy ez A RÚZS (persze, a legegyszerűbb az lett volna, ha visszakeresem itt a blogon, például a linkelt bejegyzést :))

De ha már enyém lett ez az árnyalat, akkor megmutatom nektek is, mert ez a kedves kis szín hamar a szívembe lopta magát.




Nagyon szép barackos árnyalat, egy csipetnyi csillogással megfűszerezve.


Biztosan sokat fogom hordani, főleg, ha olyan tartós, mint az elődje!

Szeretitek a kicsit élénkebb árnyalatokat? Inkább nyáron viselnétek ezeket a rúzsokat, vagy olyanok vagytok, mint én, aki a legborongósabb időben is képes élénk színeket viselni a hétköznapokon is?

Legyen csodaszép, bolondos napotok, én ma így nyomom:
Ezt a köpenyt unokatesóméktól kaptam diplomaosztómra (a kép is akkor készült)
A felirat rajta: "szabadidőmben vegyészkedem" :)
Réka

2 megjegyzés:

  1. A pink Artdeco mesés, volt egy nagyon hasonló Avon rúzsom, én is nyomattam télen is. Még fekete hajjal, fekete kabát, pink sapka és sál... üde színfolt volt a nagy szürkeségben. A másik rúzs nem az én színem, de neked nagyon jól áll, talán bátorságom sincs az ilyen árnyalatokhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony mesés :) Remélem egyszer még rátalálok, az lenne a legnagyobb öröm, ha a költözésnél valahonnan előbukkanna :)

      Törlés