2015. április 9., csütörtök

Apró örömök az elmúlt hetekből

A mögöttem lévő napok hol jobbak, hol rosszabbak voltak. Sajnos a kutyánkat baleset érte, ami következtében megsérült a gerince. Már hetek óta lábadozik, de úgy tűnik meg fog gyógyulni. Ami ennél rosszabb, hogy emlődaganata van, amit a balesettel nagyjából egy időben fedeztünk fel. Addig, amíg nem gyógyul meg a gerince a daganat nem műthető és sajnos a nagy daganat mellett már több apró duzzanatot is felfedeztünk a pocakján. Drukkoljatok, hogy minél hamarabb meggyógyuljon, hogy végre meg tudja operálni a doktor bácsi.

Kiskutya
Azért igyekeztem a jó dolgoknak örülni, így talán a kutyónk felé is több pozitív energia árad.
Elkészültek a gyűrűink, elhoztam a ruhám és a meghívókat is elkezdtük szétosztani leendő vendégeink között
Találkoztunk Esztivel és Zalánnal Pápán. Zalán egyszerűen imádnivaló. Mosolygós, közvetlen (simán sétálgatott Gáborral, sőt hozzám fel is kéredzkedett), igazi kis tündér.
♥ Megérkezett a nyereményem Annától
♥ Megrendeltem Pink Pandáról az I <3 Makeup két csokis palettáját (Tesztek hamarosan)
♥ Megajándékoztam magam életem első teljes kiszerelésű PC termékével
♥ Megtaláltam az elveszettnek hitt rúzsomat a szilveszterkor viselt kistáskámban :)
♥ Hétvége Hegykőn - rápihentünk az esküvőre, jókat sétáltunk, finomakat ettünk
♥ Végre találkoztam Gábor soproni rokonaival, akikkel a 10 év alatt még nem sikerült összefutnunk



Pápa
Az elveszett rúzs
Paletták
PC Super-Light Daily Wrinkle Defense nappali arckrém
Fertőszéplak
Tűztorony
Sopron egyik régi utcája, itt minden ház műemlék
A Borostyánkőút maradványai is láthatók
Pihenés a Várfalsétányon
Ha már Sopron, akkor Dömötöri Cukrászda
Jázmintea szintén a cukrászdában - ez a virág a forró víz hatására nyílt ki egy diónyi gubóból :)

 Fertő tó
Tornácos-tál a Tornácos Étteremben - ha Hegykőn jártok, ide mindenképpen térjetek be
Citrusos Panna Cotta eperraguval
Apósomtól kaptam <3
Meséljetek: milyen jó dolgok történtek veletek?

Szép napot kívánok, köszönöm, hogy ma is benéztetek az oldalamra.

Réka

4 megjegyzés:

  1. Kutyusnak jobbulást, a szívem szakad meg :(
    Örülök, hogy jól éreztétek magatokat ezen a villámlátogatáson, egyébként én is csodáltam, hogy Zalán ilyen hamar haverkodni kezdett veletek, mostanában nem ez a trend nála :D Készülünk lecserélni a gyűrűinket (anno a nagy rohanásban csak nemesacél gyűrűket rendeltünk), a párom pont ugyanilyet nézett ki, mint a tiétek :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan szépek a gyűrűitek! ♥ És a meghívók is nagyon aranyosak, nem is láttam még ilyen megoldást.

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást a kutyusodnak! A képek pedig szuperek!

    VálaszTörlés