2015. március 10., kedd

Apró örömök #32

A tavasz első napjai mindig előcsalogatják belőlem a megbúvó optimistát. Hajlamos vagyok szebbnek látni a világot, jobbnak az embereket, könnyebbnek a reggeleket, gyorsabbnak a munkával töltött órákat és lassabbnak a hétvégéket. Ilyenkor kiélesednek az érzékeim és nyitottabb vagyok az apró örömök észrevételére is. Szeretném, ha ez az állapot hosszan megmaradna, a kezdeti lendület és a tavaszi megújulás után nem jönne a tavaszi fáradtság.

 Ez a 300. közzétett bejegyzésem
 Cipős ruhapróba - az abroncs már itthon van, a ruha nagyjából 3 hét múlva lesz kész
 Kiválasztottuk a gyűrűket - a színek egymás után: vékony csík rózsaarany, vastagabb csík fehérarany, ugyanilyen csík matt fehérarany, az enyémbe egy kis cirkónia kövecske is helyet kapott. Gondolhattam volna, hogy ha ruhaméretben is mindig a köztes lenne jó (ó, ha lenne 39-es méret :)), akkor a gyűrűvel is hasonlóan járok: az 50-es kicsi, az 52-es nagy, úgyhogy 51-es méretben kell elkészítenie az ékszerésznek (vagyis inkább a gépnek) a gyűrűmet...
 Megvan a meghívónk formája is, már csak anyósomra várunk, hogy összeírja a vendéglistát az ő részükről :)
 Bejelentkeztünk az anyakönyvvezetőhöz
 Megünnepeltük Unokatesóm mester-diplomáját (településtervezés) <3 Olyan büszke vagyok rá.
 Két orvosi vizsgálaton is túlestem az elmúlt napokban, és noha még sok vizsgálat hátra van, az eddigi eredmények nem rosszak, bizakodó vagyok, főleg, hogy a homlokom felett megjelent néhány apró hajszál (ugye, ugye, hogy a kis örömök okozzák a legnagyobb boldogságot)
 Keddi ottalvós "buli" barátnőméknél, kár, hogy másnap dolgozni kellett, mert egész éjjel bírtuk volna szusszal
 Nyertem Anna játékán :)
♥ Nőnapi virágözön

Koszorúfutóka
Szép kis virágaim
Hogy telt a múlt hetetek? Meséljetek!

Legyen szép napotok, aki dolgozik, annak jó munkát, aki pihen, annak jó pihenést :)
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése