2015. március 1., vasárnap

Apró örömök #31

Sziasztok Lányok!

Úgy látszik a heti rendszeresség (meg úgy összességében a rendszeresség) még mindig nem tartozik az erősségeim közé, de sebaj, legalább van hova fejlődni. És az előző apró öröm után (mert biztos vagyok benne, hogy a hibáink felismerése is örömforrás) következzenek az elmúlt hetekben történt pozitív dolgok:



 megvettem a menyasszonyi cipőm - nem magas, kényelmes, pihe-puha talpbetétes (aki ebbe pezsgőt mer önteni, az többé ne kerüljön a szemem elé :)
 gyűrűnézőben jártunk, több lehetséges darabot is találtunk
 egyeztetés a fotósainkkal (mivel a polgári szertartás 2 héttel korábban lesz, mint a nagy banzáj, arra is felkértem egy fotós ismerőst)
 megvettem a bordó derékszalagot a menyasszonyi ruhámhoz
 Manhattani kókuszkávé
 Butlers-rendelések (azt hiszem komoly függőségem kezd kialakulni)
 frissen facsart gyümölcsléivós és Frei-kávézós délelőtt Anyuval
 szülinapi torta K-nak, és annyira imádom, hogy Ő ennyire tud örülni még egy gumicsizmának is :) (Hiába, 9 év, azaz 9 szülinap, 9 névnap és 9 karácsony után már az ember igazán a praktikumra törekszik, ha ajándékozásról van szó)
 francia krémes reggelire Attila kollégámmal, azért tudunk élni
 macaron reggelire Timi kolléganőmmel, ezt már nem is kommentálom
 tanyaséták a vőlegényemmel (úúgy szeretem kimondani/leírni) és Fülessel
 új táska 
 English Tea Shop teákra bukkantam a kis Herbáriánkban Dorogon, úgyhogy nem aranyáron jutottam hozzá (nyenyenyee Butlers)

Biztos vagyok abban, hogy egy nő nem lehet szerelmes egyszerre két férfiba, de ez nem igaz a férfi és cipő párosra, ezek megférnek egymás mellett

A koszorúslánykáimra is gondoltam anyagvásárláskor
Dobostorta a Szerelmemnek
Macaronok a Daubner Cukrászdából - nem lett a macaron a kedvenc édességem
A leendő konyhánk színes kellékei
Cuki baglyos bögre, egyik fele álmosabb, míg másik fele éberebb reggelekre
Hogy teltek a napjaitok az elmúlt hetekben? Miknek örültetek?

Legyen szép estétek :)
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése