2015. január 23., péntek

Me time TAG

Mára ismét egy TAG-et hoztam Nektek. Örülök, hogy van egy kis időm ilyen bejegyzésekre is. Egyrészt, mert én is szeretem másoknál a tag bejegyzéseket/videókat (Vanity, Arabella, Enikő), másrészt mert ezáltal én is kicsit többet meg tudok mutatni magamból nektek, kedves olvasóim :)

Mit nézel vagy olvasol a "me-time" alatt?

Ha olvasok, akkor könyvet, most éppen ( gimnáziumi hiányosságaimat pótolandó) a Noszty fiú esete Tóth Marival c. könyvet. Előtte pedig Az igazság a Harry Quebert ügybent olvastam, ami nagyon jó könyv, egy korábbi körmös bejegyzésem végén írtam is egy pár sort a regényről. 
Egy éve még sok sorozatot néztem, de mára lecsökkent a létszám. A Walking dead, a Trónok harca, a 2 broke girls és a Simpson család az, amiket még nézek. (A Vámpírnaplókra, az Originals-ra és a Pretty Little Liars-re egyszerűen ráuntam, így nem nézem tovább őket)




Mit viselsz a "me-time" alatt?

Pizsamát vagy melegítő nadrág és póló kombóját, ha hűvösebb van bebugyolálom magam a babatakarómba, ami már kiskorom óta elválaszthatatlan társam.

Mik a kedvenc szépség termékeid a "me-time" alatt?

A körömlakkok. Az én-időmben lakkozok, mert hétköznapokon nagyon ritkán tehetem meg ezt, hiszen a munkám nem kompatibilis a lakkokkal a sok gumikesztyű-használatból kifolyólag.

Mi a jelenlegi kedvenc körömlakkod?

A Max Factor Burgundy Crush árnyalata a megunhatatlan darabom.


Mit eszel és iszol a "me-time" alatt?

Ami éppen van itthon :) Nagyon szeretem a Teakanne teákat, a kedvenc ízem a Fruit Kiss. Illetve ha eljutunk egy Auchanba mindig bevásárolunk a diszkont részlegen a kimérős gyümölcsteákból, de egy finom zöld teára is bármikor vevő vagyok.
Nagyon szeretem a sütiket, ezekből jöhet minden mennyiségben és formában.

Melyik jelenleg a kedvenc gyertyád?

Nem égetek gyakran gyertyát. Van néhány YC viaszom, ezek illatát egytől egyig szeretem, talán a Home Sweet Home a kedvencem közülük.


Van, hogy a négy falon kívül töltöd a "me-time"-ot?

Nem igazán, jobban szeretek itthon lenni és a kis szobámban kuckózni.

Elmennél egyedül moziba?

Igen, bár még soha nem voltam egyedül moziban.

Melyik a kedvenc webshopod?

Az ebay. Egyszer rendeltem iherbről is, és ismét kilátásban van egy RT rendelés tőlük. Magyar viszonylatban a Make Up Plaza a kedvenc internetes boltom, de a héten kipróbáltam a Pink Pandát is és gyanítom, hogy nem ez volt az utolsó vásárlásom náluk.


 Mivel töltitek az én-időtöket? Örülnék, ha megválaszolnátok ezeket a kérdéseket és én is jobban megismerhetnélek benneteket.

Legyen szép napotok, köszönöm, hogy benéztetek hozzám.
Réka

2 megjegyzés:

  1. Szuper volt olvasni a TE IDŐDET! :) Köszi a megemlítést. :) <3

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett a bejegyzés :-) És igazán nincs mit, mert nagyon tetszett a videó és az írás is.

    VálaszTörlés