2015. január 26., hétfő

Apró örömök a héten #29

Kicsit késve ugyan, de nem maradhatnak el a múlt heti apró örömök.

 megcsodáltam egyik ismerősöm újonnan vett lakását, nagyon jó és inspiráló volt  belekezdtem ismét a 60 napos Lifetilt Narancsbőr diétába, ami az ún. vércsoport diétán alapul. Tavaly már végigcsináltam és nagyon hatásos volt, sokkal jobban éreztem magam mind fizikailag, mind szellemileg, fogytam 6 kg-ot és a narancsbőröm is sokat javult, úgyhogy az elérhető eredmények nagyon motiválóak ehosszú keresgélés után végre találtunk Kellog's-ot...a tatabányai Intersparban ♥ elintéztük a fontos papírokat, így most már csak várni kell ♥ új könyvek ♥ Pink Panda rendelés  havazott ♥ séta a friss hóban  Esküvő kiállítás Anyuval, sok élmény, sok új információ, csokiszökőkút, esküvői tortakóstolás (azért a napi kalóriamennyiségbe belefért :))♥ 












Szerelem <3

Ilyen brutálcukros kukoricapelyhet még nem ettem ezelőtt, de alig lehet abbahagyni

Prospektushegyek
 Hogy telt a hetetek? Havazott nálatok is?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, legyen szép napotok!
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése