2014. december 19., péntek

Last minute ajándékötletek

Idén (is) az utolsó pillanatra marad az ajándékok megvásárlása - holnap nyakunkba vesszük K-val Veszprémet és beszerezzük az ajándékokat. Azoknak, akik szintén az utolsó napokra hagyják a vásárlást, szeretnék néhány tippet adni.

Múlt hét szombaton segítettem Anyunak megvenni az ajándékokat, illetve a karácsony egyéb kellékeit, és közben akadtam rá ezekre az aranyos teamécses-tartókra a Jyskben:



A három tartó egy csomagban volt, ha jól emlékszem 1200 Ft-ba kerültek. Nagyon hangulatosak, én még múlt héten fel is avattam őket :) Szuper ajándék lehet testvérnek, unokatestvérnek, anyunak. Mi is vettünk egy készletet unokatesómnak.

Kikbe is betértünk, ahol erről a kávés tálcáról (630 Ft) azonnal eszembe jutottak a barátaink, akik nagy kávésok, így remélem örülnek majd ennek a kis apróságnak (mivel mi is azok vagyunk, otthonra is vettem egyet :))



A tálca mellé kávéscsésze-készletet vagy kávét is ajándékozhattok. Én imádom a Frei-kávékat, ezért le is csaptam ezekre a különleges kávékra a Lidl-ben (1199 Ft). Négy-öt féle kávé is van a szupermarket polcain, az íz-intenzitás skála segít eldönteni, hogy a kiszemelt kávé megfelel-e az ajándékozott ízlésének. A kávék szemesek, így akár egy kávédaráló is kerülhet a csomagba.
Apukáknak, nagypapáknak, kávé-fan testvéreknek, barátoknak ajánlom.

A Kikben mindig találok apró szépségeket, amikben a leendő  otthonunk díszeit látom. Ez a kis tál is instant szerelem volt (630 Ft), potpurival és gyertyával "tálalva" ízléses ajándék lehet nagymamáknak, anyukáknak, barátnőknek.


Remélem tudtam egy-két hasznos ötletet adni!

Megvettetek/elkészítettek már minden ajándékot? Ha a vásárlás még hátra van, tudjátok mivel lepitek meg a szeretteiteket vagy lista nélkül indultok majd el?

Legyen szép estétek, köszönöm, hogy benéztetek hozzám.

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése