2014. október 1., szerda

Catrice rúzsok

Nagyon megörültem, amikor körülbelül egy hónapja felfedeztem, hogy a dorogi és az esztergomi Rossmannban is helyett kaptak a Catrice állványok (aztán sajnos az örömöm alábbhagyott, amikor rájöttem, hogy ez a Max Factor display rovására ment). Tehát az öröm és az üröm után szemügyre vettem a kínálatot és mi máson akadhatott volna meg a szemem, mint a rúzsokon, illetve inkább a piros rúzsokon. Végigpróbáltam minden árnyalatot és végül a kellemesen cseresznyepiros 310-es Red my Lipsre esett a választásom. Itt tovább kellett volna sétálnom, azonban 'ha már itt vagyok' felkiáltással (pontosabban gondolattal) megnézegettem, kipróbáltam más árnyalatokat is. Ennél a pontnál kezdődött a szélmalomharc: a Berry Bradshaw (340) világosabb (már-már lilába hajló) burgundija hol a kosaramban csücsült, hol ismét az állványon pihent. Végül jutalom gyanánt, hogy az elmúlt hónapokban nem vettem semmi feleslegeset, megvettem mindkét rúzst.



Nem említettem, hogy a kiválasztott színek az Ultimate Colour rúzsok közül valók. A csomagolásuk egyszerű, letisztult. A műanyag borítás masszív, a kupak jól záródik, megfelelően illeszkedik. A tégely alján olvasható az árnyalat megnevezése, a rúzzsal egy közel azonos színű matricán.



Mindkét rúzs a matt és a fényes közt van, azonban a burgundi (de lehet sötétmályva) mintha kicsit fényesebb volna az apró csillámok miatt, amiket a színminták felkenése közben el-elcsíptem.

A piros rúzs világosabb meggypiros (tudjátok, amikor a meggy még nem teljesen érett, de már nem kell sok hozzá). 

Állagra krémesek, könnyen felvihetők, eldolgozhatók. Tartósság? Első alkalommal a piros szín annyit bírt ki, hogy beértem a munkahelyemre, megittam a kávém, térültem-fordultam, reggeliztem és lekopott. Ez összesen egy vagy maximum másfél órát jelent. Második alkalommal K-hoz utaztam, ekkor a 3,5 órát színkopással megúsztam, viszont ekkor nem ettem és csak kevéske vizet ittam.


Összességében nem bántam meg, hogy megvettem ezeket a rúzsokat, mert olyan alkalmakkor, amikor tudom, hogy nem fogok étkezni nagyszerű választás lehet mindkét szín. Intenzívek, feltűnőek, nem szárítanak.

Mivel már tudom mire számítsak egy drogériás rúzsnál, én teljesen elégedett vagyok velük, azonban ha ti egy hosszantartó rúzst kerestek, ezeket a termékeket nem ajánlanám.

Használtok valamilyen rúzst a márkától? Hogy vált be? Szeretitek? 

Sajnos a képek nem lettek a legszebbek, mert a fényképező K-nál van, így a tablettel próbálkoztam. Hűebb színekért kattintsatok erre a linkre.

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése