2014. szeptember 14., vasárnap

Apró örömök a héten #18

Ahogy múlt héten említettem, folytatom az apró örömeim összegyűjtését hétről hétre, mert ezeket a kis szösszeneteket visszaolvasva emlékezetem magam, hogy mennyi örömöt okozó mozzanat van körülöttem, amely mellett rendszerint szó nélkül elmennék. Így viszont itt vannak, velem vannak, emlékeztetnek. És ez jó. Nagyon jó.

kész az overál, amit kolléganőm varrt nekem ♥ ajándék kapucsínó angolon, mert ügyes voltam :)megérkeztek az esküvői meghívó prototípusához a szalagok ebayről ♥ ingyenes évkezdő, bemutató zumba óra ajándék Twix csokiiii ♥ kezdődik a teaszezon ♥ sikerült mindkettőnknek őszre cipőt venni ♥ kutyasétáltatással egybekötött gombaszedés ♥ hatalmas oreós Milka A csajok bosszúja - dilis, vicces, jópasis 






Hogy telt a hetetek? Milyen örömök értek?

Szép napot, köszönöm, hogy benéztetek hozzám ma is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése