2013. október 15., kedd

Vásárlós tag

Sziasztok!

Mindig kering egy-kettő tag a blogszférában, amit ki akarok tölteni, de ez általában aztán  elmarad, most azonban ennek is eljött az ideje:

1. Van olyan sminkmárka, amit egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe sem jutna utána nyúlni az üzletben?

Ide egyértelműen az Essence ugrik be. Régebben odavoltam a lakkjaikért, és a lakkok áráért, de mióta változott a külső (és szerintem a minőség is), általában elkerülöm a pultjaikat. A trendkiadások sem fognak meg igazán, nem tudnak (tudtak eddig) olyat mutatni, ami érdekel. A BTGN alaplakk az egyetlen, amiért az állványok közelébe megyek.

2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt "márkás" táskát hihetetlenül jó áron, akkor megveszed? 

Nem fordult elő velem még ilyen, de biztos vagyok benne, hogy nem venném meg, méghozzá azért, mert fogalmam sincs milyen egy ügyesen lemásolt márkás táska, nem követem figyelemmel a divatházak működését. Nekem tökéletesen megteszi egy F&F, egy David Jones vagy egy kínai "márkájú" táska is.

3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba vásárolni másoknak? 

Igen, a Húgomnak, azért, hogy ne az én termékeimet használja, K-nak mert ő nem jár önszántából drogériákba (havonta-kéthavonta megveszem neki a szükséges Old Spice - adagját, karácsonykor pedig jöhet a parfüm).

4. Van olyan holmi amit betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy kitudod e használni? 

Azt nem mondom, hogy betegesen, de a rúzsokért nagyon odavagyok :). Ha meglátok egy nekem tetsző darabot, általában a kosaramban landol (bár mostanában nagyon visszafogom magam). A képen nem az összes rúzsomat láthatjátok, még K-nál is van talonba néhány darab.

Azért még férne rúzs a tartóba.

Kedvenceim a piros rúzsok, annyira imádom őket, mégis ezeket használom legkevésbé. Munkába ugye azért mégsem lehet (bár egyszer megpróbáltam, egyik kollégám rögtön kinevezett volna a "titkárnőjének", úgyhogy inkább felejtős), bulizni meg nem járok el, így tényleg csak alkalmanként hordom őket. 

Kedvenc rúzsaim a Rimmel darabjaim, imádom mind a matt, mind a fényes árnyalatokat. nagyon jó minőségűek, a piros matt árnyalat (111) pedig az eddigi legtartósabb darabom.

5. Inkább tervezgetős vagy spontán vásárlónak tartod magad?

Is-is. Most Glamour-napokon abszolút tervezgetős voltam sminktermékek terén, csak a kinézett Color Tatoot, a Pink Goldot és a Max Factor klasszikusát, a Creme Puffot vettem meg.


Ruhák terén is majdnem tartottam magam a listához, amit nem terveztem, az egy pulóver és egy sapka volt. De ezek jól jönnek majd a hűvösebb napokra.

6. Vettél valaha drágább dolgot, amit utólag nagyon megbántál? 

Igen. Egy blúzt néhány éve Veszprémben egy butikban (talán a Szederben). 7000 Ft volt, egy szakestre vettem.

7. Szoktál lelkiismeret furdalást érezni egy-egy shopping után? 

Az előző eseten kívül nem nagyon éreztem ilyet. A drágább vásárlásaimat megfontolom, a kisebb vásárlások pedig azért vannak, hogy némi kis örömet szerezzenek :)
8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked az amit éppen próbálsz?

Nem. Azt sem szeretem, ha az eladónak mutogatnom kell a ruhát, amit próbálok, ő úgyis azt mondja, hogy nagyszerűen áll.
Boltokban csak Anyának, barátnőimnek és K-nak hiszek.

9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt hihetetlenül szép cipővel a lábán, lemered szólítani megkérdezni, hogy hol vette a cipőjét?

Nem volt még ilyen eset, de nem tartom valószínűnek, hogy egy idegen embert megállítok azért, hogy megkérdezzem honnan van a pipellője. 

10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad, amire vártál?

Igen, krémsajtot és Camambert sajtot a Sparba, mert hiába nem jártak még le, valami nem stimmelt az állagukkal.

11. Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, terjeszted az infót vagy nem tulajdonítasz neki nagy jelentőséget?

Nem foglalkozom velük különösebben. Egyszerűen inkább csak kifordulok az olyan üzletekből, ahol semmibe vesznek. Persze oda többet nem is megyek, és nem ajánlgatom másoknak. Szerencsére nem sok ilyen eset volt.

12. Tervezel most valamilyen nagyobb összegű kiadást? 

Igen, régi vágyam egy Tamaris csizma. Most, hogy megtudtam, a Pólusnál van ilyen outlet, még nagyobb a valószínűsége, hogy veszek egy szépséget idén télre :)

13. Ért már valamilyen kínos szituáció vásárlás közben? 

Konkrétan engem nem, de már nagyon régen, amikor még csak elvétve voltak Tescók az országban, Budaörsön voltunk vásárolni  a családdal. Előtte a józsefvárosi piacon jól bevásároltunk, és mivel nem volt autónk a Tescóban is nálunk voltak a cuccok. Mikor beálltunk a sorba, Apának már nagyon kellett pipilnie, így megelőzve a sort elindult kifelé. Persze rögtön elcsípték a biztonsági őrök a sokcókmókos Édesapát, mi meg folyamatosan hallgathattuk a hangosbemondóban: "Kérünk egy eladó munkatársat a ruhaosztályról, Kérünk egy eladó munkatársat a cipőosztályról". Mi persze tudtuk, hogy Apa miatt van mindez. Utólag persze tök vicces az egész, de akkor annyira ciki lehetett Apunak <3

Ami még nekem kínos szitu, amikor a Rossmannban vagy anno Tatán a Profiban a biztonsági őrök olyan árgus szemekkel figyelnek. Egyszer barátomék szórakoztak azzal a Profiban, hogy megfogdostak dolgokat, majd visszatették őket, hosszú perceken keresztül, az őr a végén távozásra kérte őket. Gáz hely volt.

14. Hol vásárolsz a leggyakrabban? 

Ruha: turik, Tesco (F&F). De a New Yorkert és a H&M-et is kedvelem.
Smink: Rossmann
Testápolás: Meska, Zöldbolt
Élelmiszer: Penny, Spar

Kitöltöttétek már ezt a taget? Kíváncsi lennék a Ti válaszaitokra is.

Szép estét Lánykák!
Réka

3 megjegyzés:

  1. Én is kitöltöttem, ha gondolod, nézz be hozzám :)
    http://kerdezdpetrat.blogspot.hu/2013/10/vasarlos-tag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, mindenképpen megnézem a válaszaidat :) Nagyon szeretek tageket olvasgatni másoknál :)

      Törlés
  2. Én még nem, de tetszett már régebben is, most is! :)

    VálaszTörlés