2013. október 21., hétfő

Apró örömök a héten #3

Sziasztok Lányok!

A múlt hét leginkább várakozással és készülődéssel telt. A legjobb barátnőm szombaton férjhez ment :). Szóval ez a legnagyobb örömöm az elmúlt napokban, hogy láttam, mennyire szeretik egymást és mennyire megérdemlik, hogy boldogok legyenek <3

 ♥ szűkített blézer, pont amilyenre mindig vágytam  váratlan közös ismerős egy munkatárssal ♥ nászajándék megvásárolva  retró zenék (főleg Ágnes) ♥ reggeli utazás Tesómmal és közös reggeli a Cserpes Tejivóban  újrakezdés ♥ elkísértem a párt a fotózkodásra, ami Tatán az Angolparkban volt ♥ megható esküvő ♥ én adhattam oda a gyűrűket az ifjú párnak ♥ szuper, hajnalig táncolós lakodalom ♥ reggelig tartó pálinkázás barátnőm Anyukájával  vasárnapi semmittevés, szó szerint 

Nektek hogy telt a hetetek? Mozgalmas vagy inkább pihenős volt?
Szép napot!

Réka

1 megjegyzés: