2013. július 21., vasárnap

Napi köröm – Spring Street

Sziasztok Lányok!

Rövid szünet után  - nyaralni voltunk <3 – az egyik ujj körömlakkomat szeretném megmutatni Nektek. Hétfőn, amíg K. dolgozott, sétálgattam kicsit Veszprémben, benéztem egy-két boltba, köztük a darabáras Hádába is, ahol most minden 50%-kal olcsóbb (nem is jöttem ki üres kézzel). Persze a Rossmann sem maradhatott ki, ahol –25% volt az NYC termékekre, így hamar a kosaramba vándorolt a Spring Street nevű sötét narancs árnyalat:

NYC_Spring -street

Már egy rétegben nagyon jól fed és a színe is tetszetős:

1

 2

 3

 4 

Szerintem szuper nyári szín és a kiváló minősége és fedése miatt bátran ajánlom mindenkinek.

Nektek megvan ez a szín? Van kedvenc NYC lakkotok?

Szép napot Lányok!

Réka

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van!
    Nálam most az abszolút kedvenc az NYC gyorsszárító lakkja :-)
    Nekem valahogy nincs szerencsém a Hádával: tegnap lelkesen bementem én is, de vagy kicsi, vagy nagy volt, ami tetszett - nem találtam semmit és ez már nem az első alkalom :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a lakk is szuper, én is azt használom :) Sajnálom, hogy nem jött össze a hádázás. Múltkor mondta az egyik lány, hogy minden nap frissítenek és hétfőnként van nagyobb átrendezés, ezért lehet érdemes többször bekukkantani.

      Törlés
  2. Úúú, de jó színe van, olyan igazi "dögpiros" :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Élőben jobban kijön a narancssárga mivoltja, a képeken tényleg az említett piros árnyalatra hajaz ez a lakk.

      Törlés
  3. Gyönyörű vad piros :D

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés