2013. július 8., hétfő

Liebster Blog Award – A válaszok

Sziasztok Lányok!

Nagy örömömre új díjat kaptam – ezúttal a címben szereplőt – Kittitől és Breetől is. Az általuk feltett 10-10 kérdésre válaszolok ebben a bejegyzésben.

liebster blog award Kitti kérdései:

1. Mi volt eddigi életed legboldogabb pillanata?

Szerencsére sok örömteli pillanat volt már az életemben. Nem tudok kiemelni egyet sem. Gondolom a legboldogabb pillanat az életemben az lesz, amikor először tartom majd a kezemben a gyermek(ei)met, talán minden nő életében ezek a legszebb/legmaradandóbb pillanatok. De addig is, nagyon örültem akkor, amikor K először mondta, hogy nem tudja és nem is akarja mással elképzelni az életét, vagy örömteli esemény volt, amikor felvettek az egyetemre vagy éppen az egyetemen az egyik legnehezebb tárgyból négyesre vizsgáztam, vagy amikor egyik szülinapomkor a barátom elvitt egy gyönyörű helyre üdülni és én mit sem sejtettem erről…tényleg sok boldog pillanat van mögöttem és remélem, hogy még sok-sok további vár rám.

2. Mi az amit leginkább szeretsz magadon?

A szememet, mert olyan bocis, főleg amikor kontaktlencsét viselek. Amit magamban szeretek az az, hogy gondoskodó vagyok és hogy finomakat tudok sütni :)


3. Mi az amit leginkább utálsz magadon?

Igazából nem utálok semmit magamon, elfogadtam magam olyannak, amilyen vagyok. Legalábbis a külsőmmel kapcsolatban. Amit még csiszolnom kell belsőleg az az önbizalom, az idővel- és pénzzel való takarékoskodás. Igyekszem mindegyiken csiszolni, de nem könnyű és nem kis feladatok ezek.

images Innen

4. Mi(k) az(ok) a szépségápolási termék(ek) amire jelen pillanatban a leginkább vágysz?

Ami megtetszik és elérhető árkategóriás, azt általában megveszem (vagy mielőtt megvenném rájövök, hogy annyira nincs is rá szükségem). Talán amik kicsit birizgálják a fantáziám azok a Real Techniques ecsetek, de nem hiszem, hogy képes lennék ennyi pénzt kiadni egy-egy ecsetért.


5. Ha a pénz nem számítana, hova mennél nyaralni?

Bárhova. Mindenhova :). Először Londonba. 2004-ben jártam ott és azóta is tart a szerelem. Azután beutaznám Európát. Messzebbre nem vágyom és nem is vágytam soha.


6. Mire vagy a legbüszkébb?

A családomra és a szerelmemre. Mind nagyszerű emberek és ugyan néha a falra tudnék mászni tőlük, de büszke vagyok rájuk. A szüleim kitartására és küzdőszellemére, arra, hogy mit értek el; a barátom eszére és türelmére.


7. Miért vagy a leghálásabb?

Ugyanazokért vagyok hálás, akikre a legbüszkébb is vagyok.


8. Miért kezdtél el blogolni?

Mert nagyon megtetszett a blogok világa, az a kis közösség, ami kialakult a blogvilágban és mert kicsit úgy éreztem egyedül maradtam a diploma megszerzése után…Kikapcsolódást jelentett, amikor éppen elkeseredtem, hogy nincs munkám vagy, hogy távol vannak a barátaim. Ma már abban segít, hogy elviseljem azt, hogy nincs velem K a hétköznapokon. Vagyis a blogolás nekem egyfajta hiánypótlás. Persze ez nem jelenti azt, hogy ha minden jobbra fordul a blogolást is abbahagyom, mert mára nagyon megszerettem. Szerettem azt, ha tetszik Nektek amit csinálok vagy amiről írok.


9. Mi volt az első sminkterméked?

Nem tudom pontosan. Talán egy Color Trend szájfény… abban biztos vagyok, hogy avonos volt :)


10. Melyik a legkedvesebb körömlakkod?

NYC – Chelsea Cherry. A legszebb piros, amim valaha volt, nagyon szeretem a színét és a textúráját is. Remélem soha nem vonják ki a forgalomból, ha mégis ez az Coty szándéka, remélem idejében szólnak, hogy fel tudjam vásárolni a készleteket :)

100_8436

 Bree kérdései:

1. Van kiskori sebed, aminek a nyoma még most is látszik? Ha igen, mi az?

Nem voltam az a gyerek, aki gyakran megsebesítette magát (ellentétben Húgommal :)), két sebhelyem van összesen: az egyik eredetét még Anyuék sem tudják, olyan mint egy égési sérülés, de lehet bárányhimlő hegesedése. A másikat Tesóm okozta, belém állított egy rotringot… fő a testvéri szeretet :)


2. Milyen színű és formájú leggyakrabban a körmöd?

Leginkább piros és leginkább kerek. Formáját tekintve nem is volt soha másmilyen.


3. Van valami furcsa szokásod?

Ahogy már Hajnalnál is említettem egy hasonló posztjánál, én is úgy írom a nyolcast, a nullát és az a betűt, mint a balkezesek. Egyszer kérdeztem Anyát: lehet alapból bal kezesnek születtem? De azt mondta, hogy semmi nem utalt arra, hogy balkezes lennék :) Ez valamiféle deffekt nálam ezek szerint :)

images (1) 

Kép forrása


4.  Minek/Kinek a hatására kezdtél bele a blogolásba?

Ahogy már említettem Kitti kérdéseinél is, kicsit a semmittevés-ellen kezdtem el írni a blogot, azért, hogy kapcsolatban legyek más emberekkel is. Egy idő után hobbi lett és remélem ezután is így marad :).


5. A reggeli sminkelés miből áll és kb. mennyi idő elkészíteni?

Nem viszem túlzásba a sminkelést, főleg nyáron nem. Maximum 5 percet vesz igénybe az, hogy teszek egy kevés CC-t a bőrhibáimra, feldobok egy szempillaspirált, ha pedig a kedvem úgy tartja használok némi színes szemceruzát és rúzst is. Nagyon ritkán egy kis szemhéjpúdert is használok. Ősszel/télen azért kicsit több ideig tart a napi sminkem elkészítése, de nyáron nagyon a minimumra törekszem.
6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van a telefon-bérlet-pénztárca-kulcs quaron kívül?

Ezeken kívül ami még mindig nálam van az a céges belépőkártyám, zsepi, szemüvegtok és fésű. Ha van némi esély arra, hogy nem érek haza emberi időben a gyógyimat is becsúsztatom a táskámba.

7. Egy dolog, amit már régóta szeretnél megvenni, de mindig inkább másra költesz?

…Autó… :( Nem is tudom, hogy lenne-e értelme venni egyet, mert hamarosan összeköltözöm a barátommal és van már egy kocsink (igazából az övé, mert nem engedte, hogy nagyon belefizessek – de akkor is a miénk :))


8. Az utolsó szám, amit hallgattál:

http://www.youtube.com/watch?v=5_OlCsl8XUc

Szeretem a Brainst és a Kosheent is, naná, hogy a közös szám is tetszik :)

9. Ikonikus alak számodra:

Madonna jut elsőnek eszembe. Érdekes nő, formabontó és tabukat feszegető volt a maga korában. A mostani ténykedése inkább már csak a múltba, a fiatalságba való erőltetett/erőtlen kapaszkodás.


10. Egy vicces sztori, ami veled történt. : )

Hűha :) Sok vicces dolog történik velem, de egyiket sem tudom úgy elmesélni, hogy az másnak is vicces legyen. Ugyan ez a helyzet a viccekkel is, nem tudom őket megjegyezni, ha pedig megjegyzem őket, azt nem tudom továbbadni. Egy vicc (találós kérdés van, amit mindig elmesélek:

- Hogy hívják az átlátszó kutyát?

- ???

- Nejlontacskó

Ha-ha :)

Úgy döntöttem a díjat most én sem adnám tovább. Ha van kedvetek kommentben ti is válaszoljátok meg a Lányok kérdéseit.

Szép estét Lányok! Réka

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy megválaszoltad a kérdéseket és annak kifejezetten, hogy írtál ikonikus alakot - te vagy az első - ilyesmire gondoltam, amikor feltettem a kérdést. : )

    VálaszTörlés