2013. július 22., hétfő

Inspirációs mappámból #1

Sziasztok!

Tegnap megkért Tesóm, hogy készítsek neki manikűrt. Mivel nem volt konkrét elképzelése, megmutattam neki a “Meg kell csinálnom” mappámat és kértem, hogy válasszon. Innen jött az ötlet, hogy indítok egy új manikűrös sorozatot, amiben a mappából választott manikűröket készítem el. Sok képet tartalmaz a mappa (és egyre csak gyűlnek az újabb ihletforrások), így remélem ez a “rovatom” sok posztot megér majd.
A mostani manikűr inspirációja:


És az én szerényebb kivitelezésem:

9

6

7

8

Tesómnak tetszett a végeredmény és magamhoz mérten én is büszke vagyok a munkámra. Már csak egy normális fehér lakk kellene, mert ezzel a Moyrával szörnyű dolgozni – ha kevés festéket veszek fel az ecsetre csíkoz, ha többet, akkor pedig olyan mint a vakolat és nagyon lassan szárad. Gy. manikűrje emiatt csaknem két óra alatt készült el. Szóval szuper fehér körömlakk-tippeket ide :)


Használt lakkok:

Moyra No. 3 és 35 (fehér és fekete), Manhattan Colour Land 4-es árnyalat (arany)

Van inspirációs mappátok? Szeretitek a fekete-fehér manikűröket?

Szép estét Lányok!
Réka

3 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon szép lett!! tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem ez a mani az én ispirációs mappámba is bekerül. :D Szép lett nagyon.

    VálaszTörlés