2013. június 27., csütörtök

Szünet után jelentkezem

Sziasztok Lányok!

Nem sokszor adtam életjelet ebben a hónapban, lassan már többet hallani rólam más blogokon (a bloggertali kapcsán, ugye :)), mint a sajátomon. Számos oka van ennek, többek közt a vizsgák, a munka, a mélypont. Eddig is a domb lejtős felén voltam, “menthetetlenül” csúsztam lefelé, és most itt vagyok. Elsüllyedtem a kétségbeesés, a frusztráció, az önmarcangolás és az utálokfelkelniutálokmunkábamenniutálokitthonlenniutálomhogyŐnincsvelem mocsarában. Persze mindez az én egyéni problémám és olyan nincs, hogy ez örökké így maradjon. Ezért gondoltam a hétvégi esküvőre készítek egy próbasminket, és meg is mutatom Nektek, úgyis régen volt már smink a blogon…mostanában áttértem a körmösebb vonalra, de van egy tervem, amely remélem megvalósul és akkor újra lesznek sminkes bejegyzések is, már ha szeretnétek/kíváncsiak lennétek rá.

Mostanában nagyon ritkán sminkelek a hétköznapokon. Egy-két hónapja visszatértem a jól bevált szemceruza-szempillaspirál kombinációhoz, sőt a nagy melegben még alapozót/CC-t sem tudtam elviselni a bőrömön. Az esküvő persze más, hiába nem én vagyok a nap főhőse, de azért bevallom, hogy az esküvőkre szeretem én is oda tenni magam. Ez egy különleges alkalom, és egyfajta megtisztelése is az ifjú párnak, hogy mindenki csinibe öltözik és a jó formáját hozza, az ő boldogságukat ünnepelendő.

A ruhám egyszerű vonalvezetésű, sötétkék, hosszú és pánt nélküli. Az ékszereim közül az arany árnyalatokat választottam ki, ezek tükrében készítettem el a sminkem:

2 4

8 10 Sajnos a kinti képek ilyen kis világosak lettek, így ebben az esetben a vakus kép jobban visszaadja a színeket, csak sajnos így nem készültek közeli képek:

6 Leírom mit hogyan csináltam. Előkészületek: Hidratálás – sminkalap – szemhéjalap (szemhéjalapozó és egy világos rózsaszín árnyalat az egyik Avon palettámból)– a szám hidratálása. Ezután a belső szemzugomba és a szempillák tövébe (alul-felül) az Undressed palettám ritkán használt kékségét vittem fel. Majd az Undress Me Too egyik arany színével satíroztam össze ezt a színt a szemhéjamon. Ezek után két világosabb árnyalattal igyekeztem kiemelni a szemeimet. Végül az alsó szempillasor szemzug felőli részéhez is csempésztem egy kis aranyat, majd szempillaspirállal fejeztem be a szemem sminkelését. Az arcomra először a Facefinityt vittem fel, ami után szörnyülködve konstatáltam, hogy nagyon száraz a bőröm, pedig előtte alaposan bekentem az új hidratálómmal (Anew Vitale). Ezért a homlokomra már a MF CC-jét vittem fel, ez nem emeli ki úgy a száraz részeket, mint az alapozó, így a hétvégén biztosan csak a CC-t fogom használni. Még egy kis pirosító és egy rúzs (barack szín) és kész is a “mutatvány”. Unokatesóm bátorított, hogy merjek a színekhez nyúlni, de valahogy sminkekben ez nem az én asztalom. Ezért a csodás színeket tartalmazó Immaculate palettám ismét érintetlen maradt. De egyszer ennek is eljön majd az ideje :)

Egy kis háttéranyag…azaz ilyen ha Réka sminkel :)

13 És ilyen, amikor – Mama szavaival élve – bánatos kutyafüle fejet vágok:11

Legyen szép estétek! Köszönöm, hogy benéztetek hozzám. Most, hogy legalább a vizsgákkal nem kell bajlódnom, igyekszem gyakrabban írni.

Réka

8 megjegyzés:

  1. Na végre végre :P
    A vakus kép olyan jó, és olyan butus vagy, hogy nincs több kép :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem láttam, hogy a kinti képek ilyen világosak lettek, ezért nem fényképeztem többet benn :S

      Törlés
  2. Jó újra hallani Rólad :) Nagyon tetszenek ebben a formában a képek! És a sminked is, nekem eszembe nem jutott volna ezt az Avon palettát és a "mezteleneket" kombinálni, de nagyon jó lett! :) Az Immaculate palettához nem nyúlni pedig bűn :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj, tudom, de addig nem akarom kinyitni, amíg nem tudom kihasználni a színeket ˘˘

      Törlés
  3. Fel a fejjel, minden rendbejön:)

    VálaszTörlés
  4. Csini voltál. =) És fel a fejjel! ;)

    VálaszTörlés