2013. június 9., vasárnap

Hétköznapi körmös kihívás – Díszítőcsík

Sziasztok Lányok!
Elérkeztünk a hétköznapi körmös kihívás negyedik hetének manikűrjéhez. A kihívás elején kicsit aggódtam, hogy nem díszítőszalagok híján nem tudom megcsinálni ezt a “kihívást”, de az ebayről rendelt szalagok extra gyorsan megérkeztek hozzám, így elkészült a manikűr:2 3 45
Nagyon egyszerű díszítés, de nekem tetszik az összkép.
És egy kis örömködés a végére: hét év után fájdalmas búcsút vettem az eddigi Kodak fényképezőgépemtől és pénteken beruháztam egy új fényképezőgépre. Nagyon szép és nagyon okos és remélem, hogy idővel (miután kitapasztaltam a használatát), jobb minőségű képekkel tudok Nektek szolgálni. A hétvégén tanyabulit szerveztünk a párommal, ami során a barátainkkal tölthettünk egy kis időt, persze a fényképezővel sűrűn kattingattunk, ismerkedtünk vele, hoztam Nektek néhány publikus fotót, hogy lássátok mit tud a kicsike:
tanya2 tanya3 tanya4 tanya5 tanya6 Panoráma
tanya7  A Kab-hegy régi felvételen :)
tanya9
Füleeees tanya10
“Festett” életképtanya11
Füles “olajképen”tanya12
“Grafitrajz” rólam 6
Virág az udvarról
Hogy telt/telik a hétvégétek? Tetszik a kihívásra készített manikűröm?
Réka

8 megjegyzés:

  1. Tetszik a manikűr és a képek is, kérek szépen még sok-sok ilyen bejegyzést :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksiii, most biztos sokat fogok kattintgatni az új gépemmel :)

      Törlés
  2. szép a manikűröd! és a képek pedig klasszak :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a mani. =) És jó szórakozást az új géphez. Én amikor karácsonykor megkaptam az újat napokig csak kattintgettam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt teszem, hétvégén felváltva fényképeztünk párommal, ő is teljesen odavan a kicsikéért :) Plusz annyira édes volt, mert azt mondta, hogy soha nem gondolta volna, hogy ennyire lelkesedni lát majd egy elektronikai kütyüért :)

      Törlés
  4. De jó kis képek :]
    A körmöd meg tetszik, tök bírom ezt a díszítőcsík témát, de nekem 3 óra alatt lepereg :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Sajnos az én körmeimen sem marad fenn sokáig, szerintem legközelebb még a "nedves" (hogy mondják ezt ???? :) :P) körmökre teszem majd fel őket.

      Törlés