2013. március 28., csütörtök

Csillogós smink 2.

Sziasztok!

Hétvégén felavattam az Undress Me Too palettámat és egy csillogós, alkalmibb sminket készítettem magamnak. Volt már csillogós smink a blogon, akkor az Undressed palettát használtam, ide kattintva megnézhetitek azt a munkámat is.





A sminkem alapja a 9-es Reveal, a szemhéjam belső szemzug felőli egyharmadára a mélyítővonalig a 4-es (Fiery) került, amit összedolgoztam a külső 2/3-on a 10-es (Wink) árnyalattal. A négyes árnyalatot felülről az Exposed-dal (8) dolgoztam el. A szemhéj külső részeire a 11-es árnyalatból került egy kevéske, a színek határait igyekeztem szépen eldolgozni. A szemöldököm alá a 3-as árnyalatot használtam kiemelő színnek, a szemöldököm formázási célra a MUA szemöldök ceruzámat és az Undressed 3-as árnyalatát használtam.

Az alsó szempillasorhoz a 11-es és a 2-es színeket festettem. Végül a Rimmel Extra Wow szempillaspirállal kiemeltem a szempilláimat.

Miután sikeresen megörökítettem az elkészült sminket, fekete tusvonallal is próbálkoztam:



Nekem tetszik a végeredmény, Anyu szerint kleopátrás lett, Tesóm leszólta, Apunak fel sem tűnt... Szóval vegyesek a visszajelzések.

Szerintetek? Szoktatok csillogós sminket készíteni? Milyen alkalomra tudnátok elképzelni ezt a sminket?

Réka

9 megjegyzés:

  1. Én leginkább csillámossal sminkelek,nekem úgy vettem észre,hogy az jobban áll. :) Én univerzálisnak gondolom: tusvonallal éjszakai, tusvonal nélkül pedig egy kicsit extrább nappali sminknek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hétköznapokon is használok csillámos színeket, de akkor persze visszafogottabban :)

      Törlés
  2. Nekem picit sok a csillogós smink és a bőröd így egyszerre. Persze nem szép a teljesen matt "mű hatású" bőr sem, de egy kis átlátszó púderral szerintem lehetett volna picit mattítani.

    Maga a smink tetszik, tényleg tökéletes day2night smink mert csak feldob hozzá az ember egy kis fekete szemhéjpúdert és rögtön dögösebb lesz. ;)

    Viszont a tusvonalad nekem nem tetszik. Ahhoz hogy hétköznapi legyen túl hosszú. Viszont ahhoz hogy macskás legyen meg túl vékony a külső "wing" része. Picit olyan érzésem van, mintha megszakadt volna a kezed és véletlenül tovább húztad volna. Egy rövidebb, de szebben ívelt, kifelé vastagodó vonal szerintem jobb lett volna.

    Megnéztem volna még a smink többi részét is, hogy milyen pirosítót, rúzst/szájfényt viseltél volna hozzá.

    Ami leginkább tetszik az a szempilláid. Gyönyörű természetesek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szempilláimat én is szeretem :) A tusvonallal még vannak problémáim, ez igazából csak szárnypróbálgatás, ráadásul filces tussal dolgoztam, lehet azért sem lett a legjobb. Aztán persze lehet rendes tussal sem sikerülne máshogy. Csak a szememet sminkeltem ki, mert az arcom mostanában nem a legjobb állapotú, így igyekszem mellőzni az alapozó/púder használatát, hátha jobb lesz :)

      Törlés
  3. Nekem tetszik a smink, a paletta meg.. <3 :P

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon szép, bár én inkább tusvonal nélkül viselném, de úgy hétköznapokra is:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudom hétköznapra elképzelni magamon (bár szerintem csak a munkahelyem miatt, a laborba kicsit sok lenne) :)

      Törlés