2013. március 21., csütörtök

31 napos kihívás - 13. nap

Sziasztok Lányok!

Miközben a borús időben hazafelé utaztam a buszon, azon gondolkodtam, hogy egy vidám manikűr biztosan feldobná az estémet. Hamar meg is született az elképzelés, hogy madárka kerüljön a körmeimre, amin többet agyaltam, az az volt, hogy alapnak melyik lakkomat válasszam. Hazaérve ez is megoldódott, hiszen megérkeztek a Panka blog salején vásárolt dolgok, többek közt a csodás, rózsaszín Rimmel lakkocska( I <3 Lasting finish - 270 Hot shot)


A gyűrű is a csomagban lapult




Amikor állatmintás manikűrről beszélünk zebracsík, zsiráfpötty, pávatoll, stb. jut azonnal az eszünkbe, és azért is halogattam ennyi ideig a 13. napi köröm elkészítését, mert nem tudtam mivel lehetne egyedi mégis. Aztán ugye jött az ihlet,és elkészült ez a manikűr is, így már csak a nyomdázott körmök és az összefoglaló van hátra a kihívásból. Az előző napokra készült körmeimet ide kattintva meg tudjátok nézni.


Szép estét, köszönöm, hogy rákattintottatok a bejegyzésemre!
Réka

11 megjegyzés: