2013. február 14., csütörtök

Reggeli gyors smink

Sziasztok!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ha nekem választanom kell az alvás és a sminkelés között, akkor az alvásra teszem le a voksom. Persze nem smink nélkül megyek munkába, de "kifejlesztettem" (gondolom ez nem új dolog, csak nálam :)) egy egyszerű és gyors módját a sminkelésnek. A rutin része minden reggel ugyanaz: hidratáló krém, míg beszívódik, addig kávé, majd korrektor a pattanásokra és szemhéjalap a szemekre és a szemek alá, aztán fekete csillogós szemceruza az alsó és a felső szempillák tövébe. És a csavar: a ceruza vonala fölé és a szemzugba mindig az adott nap hangulatának megfelelő szemhéjfesték, nem túl nagy mennyiségben, de mégis látszódjon a szín. Végül jöhet a spirálozás, a BB krém (vagy porpúder nálam, zsíros bőrre nekem ez vált be a leginkább, de most tesztelem az Avon BB-jét, ami eddig nem rossz), ha olyan a hangulat, akkor pirosító, és persze az elmaradhatatlan rúzs. Olyannyira gyors és egyszerű egy ilyen smink, hogy hétfőn és ma reggel is volt időm megörökíteni a munkábajárós "sminkeimet" :

Hétfő


Hétfőn az új szemhéjalapomat (MUA) használtam, ami közel sem olyan jó (sajnos), mint az essence, mert elmaszatolódik rajta a szemceruza, illetve szemhéjpúder alatt viselve, a nap végére becsíkozódik a festés a szemhéjamon. A hétfő, nálam mindig borús (főleg, ha olyan jó a hétvége, mint amilyen most volt), ezért fekete és barna szemhéjpúderekkel játszottam.

 

Persze, ború ide vagy oda, a számra az új korall rúzsomat kentem :) 


Csütörtök:




Ma már vidámabb voltam, hiszen holnap már péntek és újra a szerelmemmel lehetek :). Ezért a szemhéjamra, a szemceruza fölé rózsaszín került, a szemzugba pedig egy kis csillogós barna, az Undressed palettáról. És egy kis színt is adtam az arcomnak, hogy ne legyek mindig olyan komor :) A számra egy másik Perfect Kiss rúzs, a Lovey dovey pink került.

Szeretitek az egyszerű és gyors sminkeket? Ma milyen színeket használtatok a sminketekhez?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám!
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése