2013. január 28., hétfő

Hétfő reggel

Sziasztok!

Ma reggel egész időben keltem ahhoz, hogy lefényképezzem a hét első, és egyben legutálatosabb napján készített sminkemet. Reggel valahogy rózsaszínben gondolkodtam, kellettek a színek, hogy egy kicsit lendületesebben induljon a nap.




A sminkhez a szokásos eszközökön kívül, az első, saját készítésű szájfényemet tettem fel:


Az elkészítéséhez négy, már használaton kívüli rúzst és egy ajakápolót használtam. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, kellemes bogyós gyümölcs színnek mondanám.

Használt termékek: I<3 Stage szemhéjalapozó
                              Sleek Respect paletta
                              Avon púder
                              Rimmel Extra Wow lash szempillaspirál

Milyen sminket készítettek mára? Hogy viselitek a hétfő reggeleket?

4 megjegyzés:

  1. De jó ez a szájfény :]
    Én az Undressed után nyúltam ma (is) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nálam az undressed és a respect váltják egymást, úgyhogy ma "alulöltözött" nap lesz :)

      Törlés
  2. De jó, tegnap rajtam is rózsaszín volt a fuksziaszínű felsőmhöz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) akkor összeöltöztünk/sminkeltünk :)

      Törlés