2012. december 2., vasárnap

Fény és fagy

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy én is belevágok Aggie és Edina karácsonyi kihívásába :). Az első téma a fény és a fagy:


Most, hogy lejárt az egy hónapos kényszerpihenőm lakkozás terén, újult erővel indulok neki a kihívásnak. Az első témához egyértelmű volt, hogy a Nellinél nyert csodás kis Moulin Rouge (20) lakkomat is bevetem. Ezt láthatjátok a gyűrűs ujjamon, a magyalos díszítés fölött. 


A többi körmömön az NYC West Village alapon arany csillámokkal díszítettem a manikűrt. Nem tudom mennyire látszik, de a kisujjamon egy csillagot formáztam a glitterekből.

 Loading InLinkz ...

Hogy tetszik a manikűröm? Várjátok már a közelgő ünnepet?

Réka

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes és imádom a magyalos díszítést a gyűrűsujjadon :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik:) Nekem is a magyalos a kedvencem, szerintem karácsonyra minden körmömre elkészítem ^^

      Törlés