2012. december 3., hétfő

December

Sziasztok!

A november is gyorsan eltelt, csak úgy rohannak a napok. Lassan, de biztosan haladunk az ünnepek és persze ezzel együtt a vizsgák felé is. Ez utóbbi vészes közeledtét már én is érzem, hiszen pénteken megírom, egy évnyi zh-mentes időszak után, az első zárthelyi dolgozatomat, úgyhogy a hónap első napjai nálam abszolút a tanulásról szólnak.


A telet is szeretem, hiszen minden évszaknak, minden hónapnak megvan a maga kis szépsége. A decembernek a karácsony, az ünnepet megelőző várakozás, készülődés, a karácsony finom illata.


Forrás:Google
Engem egyelőre nem kerített még hatalmába ez a jóleső érzés, talán majd a beszámolóim után...

...vagy a karácsonyi kihívásra készített manikűrök készítése közben. Nagyon szeretném végigcsinálni a kihívást, remélem a körmeim is így gondolják. A blogos terveimről ismét nem szeretnék bővebben nyilatkozni, hiszen amíg nem telik le a próbaidő a munkahelyemen, illetve nem leszek túl a vizsgáimon, nem tudom biztosítani, hogy amit eltervezek, azt véghez is viszem.

Forrás:Google
Az, hogy mi minden történt a hónapban velem, az gyorsan elmesélhető: munka, hétvégi párommal időt töltés, két hétvégén iskola is, alvás, pihenés, munka... illetve két nagyon szuper dolog boldog tulajdonosa is lettem a hónap vége felé. Ezeket szeretném majd egy külön bejegyzésben megmutatni Nektek :). Azért remélem a december kicsit tartalmasabb és eseménydúsabb lesz ^^.

Nektek hogy telt a november? Szeretitek a telet?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, legyen szép estétek!

És egy nagy-nagy örömem is van, így a hónap elején :


December 13-án, de legkésőbb 14-én a Make Up Plazán megvásárolható lesz a Respect paletta :). Jupijéééééééé, stipi-stopi egy paletta nekem, nem éri elhappolni előlem :) :)!

Réka

2 megjegyzés:

  1. Nagyon rohannak a napok,de idén kivételesen várom a karácsonyt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várom, csak még elég távolinak érzem ahhoz, hogy elkezdjek készülni rá :)

      Törlés