2012. december 31., hétfő

2012 kedvenc termékei

Sziasztok!

A személyes, 2012-t összefoglaló bejegyzés után összegyűjtöttem az idén legtöbbet használt, leginkább kedvelt kozmetikai termékeimet:


Körömlakkok:


Rimmel 60 Seconds 330 Highland: a tökéletes bordó szín, tartós formulával és az új, lekerekített ecsettel párosítva. A Halloween kihívás egyik manikűrjének elkészítéséhez használtam többek közt. Bár önmagában is gyönyörű.
Lovely Color Mania: barackos lakk apró kék csillámokkal. Nagyon szeretem, mert tavaszra és nyárra is ideális szín. Pöttyökkel kombinálva pedig irtó cuki :).
NYC Chelsea Cherry: év végi szerzeményként azonnal belopta magát a szívembe, ahogy Verus írta, a tökéletes piros szín. Itt megmutattam Nektek, hogy mennyire szépséges.

Rúzsok:

Nem volt könnyű kiválasztanom a két kedvencemet, de ha azt nézzük melyik rúzs után nyúltam a legtöbbször, akkor az az NYC 402 Red Flame volt. Az NYC tudhat valamit a tökéletes pirosakról, mert ez a lehető legtökéletesebb piros rúzs, amivel találkoztam. Gyönyörű a színe és viszonylag tartós, nem maszálódik. A másik kedvencem a MUA 16 Nectar, csodálatos ez a szín, és ha ez szempont lehet egy rúzs értékelésében - nagyon finom illata is van. Ár-érték arányban is remekül megállja a helyét. Mindkét rúzst itt megnézhetitek élesben is.

Szemrevalók:


Az idei év abszolút befutója nálam a csodás Undressed paletta. Nagyon sokszor nyúltam érte, a színek remekül kombinálhatók, szolid és alkalmi sminket is készíthetünk vele. A színek jól pigmentáltak, tartósságuk és csillogásuk a másik kedvencemmel, az I <3 Stage szemhéjalapozóval növelhető. 
Szemceruzák terén évek óta a Miss Sporty (002 Solid) és az Avon CT Dark Bronze a kedvenceim. Ezekből   nem adok, ha tehetném újravásárolnám mind a kettőt, nagyon puhák, jól satírozhatók, viszont ha kell, a helyükön maradnak.
Mióta szempillaspirált használok, a Rimmel Extra Super Lash spirálokat használom, ez volt az első alkalom, hogy kicsit beújítottam és nem bántam meg. Ez a spirál azon felül, hogy ugyanolyan tartós, mint a kék csomagolású változat, még durván dúsítja is a pillákat. Szuper :)!

Arcra valók:


Alverde 07 Flamingo pirosító és von Smooth Minerals púder nude árnyalatban. A legjobb termékek, amit eddig használtam, ezen nincs mit ragozni :).

Testápolás:

Idén egy kis életmódváltást vittem véghez és elkezdtem jobban figyelni a környezetre, környezettudatosabb lettem. Ebben nagy segítségemre volt a Zöldbolt és a Meska. Március óta nem használok tusfürdőt, testápolót és bolti dezodort. Ezek helyett a házi készítésű és a natúr szappanokat, valamint a testvajakat használom. Ezek előnye a természetesség mellett, hogy kevés/visszaváltható csomagolóanyaggal kerülnek a felhasználókhoz, valamint a csatornába sem kerül káros, nehezen lebomló anyag. Nem csak a testápolásban tartom fontosnak a környezettudatosságot, szintén március óta mosódióval, mosószódával és mosószappannal mosunk a szintetikus mosószerek helyett (egyedül a Vanish maradt meg ezek közül), illetve öblítő helyett egy-két csepp illóolaj illatosítja a frissen mosott ruhákat.

Forrás: Google

Sajnos az arcápolásban még nem mindenre találtam természetes alternatívát, így a tonizálásra és a sminkeltávolításra (próbálkoztam olívaolajjal, de nagyon zsíros lett a bőröm tőle) maradtak a régi dolgok.

Nektek mik volt idén a kedvenc termékeitek?

Réka

4 megjegyzés:

  1. A Rimmel spirált megkaptam páromtól Mikulásra ( Extra SUPER Lash)Nem rossz, nekem inkább szétválasztja mint sem dúsítja a pilláimat.
    Boldog Új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem dúsítja is, ma reggel leellenőriztem :)

      Törlés
  2. az a MUA paletta csodálatos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,szerintem is, nagyon örülök, hogy megvettem, az egyik legjobb befektetésem volt 2012-ben :)

      Törlés