2012. október 1., hétfő

Október

Sziasztok!

Ismét eltelt egy hónap, és mennyi változást hozott.

Forrás

Az előző hónapos bejegyzésben (Szeptember) összefoglaltam miket tervezek a hónap végéig. Nézzük mi és hogyan sikerült ebből:
  • Átlépte a blog oldalmegjelenítése a bűvös ezrest. Szinte észrevétlenül :). Tegnap be is váltottam az ígéretemet, miszerint jövök egy arcos poszttal. 
  • A Heti Ajánló még nagyon gyerekcipőben jár, nem is írtam már két hete semmit ebben a témában, pedig ötleteim vannak, csak a kivitelezés nem jön össze.
  • A 31 napos kihívásból jó pár napot bepótoltam (itt megtekinthetitek az állást), de nem sikerült még a végére érnem.
  • A márványos körmökkel is volt néhány sikertelen próbálkozásom...
  • A sminktermékes poszt sajnos nem készült el.
  • A Nail of the Month előző fordulóját megnyertem, és az új Disney-s fordulóra is sikerült szerintem egy egész jó kis manikűrt alkotni ^^.
Ezenkívül a rendszeres olvasóim száma 19-re bővült, ami szintén nagy örömet szerez nekem, figyelembe véve, hogy azért van még hova fejlődnöm, írásügyileg, a képek minőségét illetően, lakkozásban.,sminkelésben. Nagyon köszönöm Nektek Lányok, hogy minden hiányosságom ellenére velem tartotok és hozzá is szóltok a bejegyzéseimhez. Ígérem, hogy igyekszem fejlődni mindenben :).

A blog mellett az életemben is nagy változások történtek/történnek. Elkezdtem a minőségügyi mérnök képzést. Eddig négy nap voltak órák, eddig nem bántam meg, hogy belekezdtem. Úgy gondolom, hogy mivel  a minőségügy fontos szerepet játszik mind az egyén, mind a társadalom és mind a vállalatok életében, van rá esély, hogy a következő négy félévben befektetett munka és pénz többszörösen meg fog térülni (nagyon ajánlom, hogy megtérüljön :)). Az iskola mellett a másik nagy változás, hogy október elsejétől vége a munkanélküliségemnek, sikerült állást találnom. Ráadásul (szerencsére) a szakmában...na jó, nem teljesen, mert eléggé környezetmérnökös a terület, de vegyészmérnöki pozícióként volt meghirdetve.

És most kérdezhetnétek, hogy hol a kitörő öröm, ujjongás, s a többi. Úgy látszik az életemben semmi jó nem érkezik rossz nélkül. A munkahelyem 150 km-rel messzebb van Életem Értelmétől, akivel nem mellesleg, mindamellett, hogy hét éve együtt vagyunk, hat éve együtt is él(t)ünk a szüleinél. Nagyon nehéz volt meghozni a döntést, hogy hazaköltözöm a szüleimhez és elvállalom a munkát, de úgy érzem jelen helyzetemben nem engedhetem meg azt a luxust, hogy ne fogadjam el az első lehetőséget, ami kínálkozik a munkavégzésre. Nagyon-nagyon nehéz, nem kívánom senkinek, hogy ilyen szituációba kerüljön. Mióta felvettek, minden nap sírok, mert tudom, hogy nem lesz egyszerű, de hiszek annyira magunkban, hogy túl fogja élni a szerelmünk a távolságot. Működnie kell, működni fog, tudom, érzem, akarom.

És a terveim októberre?
  • Befejezem a 31 napos kihívást.
  • A Halloween kihívás minden manikűrjével időben jelentkezem.
  • Folytatom a Gondolatok bejegyzést.
  • A water marble kísérletezéssel sem hagyok fel, illetve kipróbálok egy új körömlakkozási technikát, ami bármi olyan lehet, amit még nem csináltam.
  • A Nail of the Month versenyre is elkészítem az újabb alkotást.
Innen van
  • Jó leszek a munkámban.
  • Jó leszek a kapcsolatunk, a szerelmünk megőrzésében a nehéz pillanatokban is.
  • Jó leszek a családomhoz.
  • Jól fogom magam érezni, bármilyen nehéznek is tűnik.

Ti hogy készültök az októberre? Mi minden történt Veletek az elmúlt hónapban?

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet. Szép napot Lányok!
Réka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése