2012. szeptember 7., péntek

Nyár végi vásárolgatás

Sziasztok Lányok!

A Hádában jártam poszt folytatása is lehetne ez a bejegyzés, hiszen augusztus végén még kihasználtam az 50%-os leárazását és szert tettem a következő darabokra:


Tally Weijl csipkés trikó szürke "alap-pólóval" . Ez volt az első darab ami a kezembe került és szerencsére jó lett rám :). Már régóta szerettem volna egy csipkés felsőt és lám, megleltem a megfelelőt. Érdemes volt várni rá ^^.


Ez a póló is nagyon megtetszett. A márkáját nem biztos, hogy jól olvasom (Ici et Maintenant...talán). Igazából a minta és az ujja miatt hoztam el.


A végére hagytam a személyes kedvencemet, ami nem lehet más, mint PÖTTYÖS és RUHA :). Annyira szép! Sajnos még nem tudtam hova felvenni, de remélem sokáig jó idő lesz és felavathatom még az idén. Ez a baj az augusztusi vásárlással. De majd ügyes lány leszek, és vigyázok, hogy a télen ne szedjek magamra csúnya-csúnya plusz kilókat^^. Attól nem tartok, hogy a pöttyös nem lesz divat, úgyhogy jövő nyáron egy percre se veszem majd le magamról...:P


Plusz egynek hoztam még ezt a blúzt, amit egy másik vásárlás során szereztem be, viszont ugyanezen akció keretében. Tesóm csak annyit mondott rá, hogy "Tiszta 60-as évek". Azt hiszem menthetetlenül pöttyös mániában szenvedek :)


Tetszenek az új darabok? Ti kihasználtátok ezt a hatalmas akciót?

Szép napot kívánok! Köszönöm, hogy ma is benéztetek hozzám.
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése