2012. szeptember 13., csütörtök

Nail of the Month eredmény és felhívás

Kedves Olvasóim!

Megszületett a Hajnal által megálmodott Nail of the Month verseny első fordulójának eredménye. A zsűri és a ti szavazataitok alapján én részesültem abban a megtiszteltetésben, hogy az alkotásom egy hónapig szerepel a hajnalweb.blogspot.hu oldalsávjában. Köszönöm szépen mindenkinek, aki szavazott az elkészült manikűrjeinkre. Nem vettem még részt ehhez hasonló versenyen, de nagyon élveztem. Főleg, amikor tegnap láttam, hogy megvan a győztes: a szívemet a gyomromban éreztem dobogni. Tudom, hogy kicsit túlreagáltam, de ilyen vagyok...mindenen izgulok, amiben benne van a kezem munkája és aztán nagyon tudok örülni minden egyes kis sikernek. A kritikáknak is örültem, hiszen ezáltal fejlődik az ember. Ezért is vagyok kíváncsi, mikor megosztom veletek egy-egy újabb manikűrömet, hogy ti milyennek látjátok. Jó irányba haladok, esetleg valamit nagyon benéztem.

Itt a "pályaművem" emlékeztetőül:


Itt pedig elolvashatjátok a zsűri véleményét. Nekik azért is örültem nagyon, mert mindhárom lány nagyon szép manikűröket készít, igényes munkákat adnak ki a kezeik közül. Az utóbbi linkre kattintva megtekinthetitek a következő forduló felhívását is, illetve elolvashatjátok a részvétel feltételeit. Buzdítalak benneteket, hogy induljatok, hiszen az új téma is nagyon jól körbejárható. 

És természetesen én is közzé teszem, mert ha valaki valamit több forrásból lát, előbb-utóbb megjön a kedve, ugye jól gondolom ^^?


A következő havi téma pedig:
Disney avagy Egyszer volt, hol nem volt...

Beküldési határidő: szeptember 23. éjfél
Szavazás: szeptember 24.-től szeptember 30. 18 óráig
Eredményhirdetés: Október 1. 19 óra
Nevezésre vonatkozó szabályok: ITT


Szép őszi napot kívánok!
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése