2012. szeptember 2., vasárnap

Heti Ajánló - Veszprémi Állatkert

Sziasztok!

A Heti Ajánlóban ma egy családi időtöltésre alkalmas helyszínt mutatok be Nektek :).
Ez nem más, mint a Kittenberger Kámán Növény-és Vadaspark Veszprémben. Évek óta hagyomány, hogy a barátommal látogatást teszünk az állatkertben. Nagyon szeretem ezt a helyet, mert kellemes környezetben nagyon vidám, élménydús perceket lehet eltölteni. Bővebben arról, hogy mik a látnivalók, mettől-meddig tartanak nyitva, mennyi a belépők ára, az állatkert weboldalán tájékozódhattok.

Az én személyes kedvenceim a prérikutyák és a zsiráfok, na meg a farkasok, de tavaly nem találtam őket sehol, gondolom elköltöztek más állatkertbe :S. Ha jól tudom, akkor a látványetetések is nagy sikernek örvendenek, ezekről eddig mindig lemaradtunk.  Tavaly párom unokatestvére, Fanni is velünk tartott, így a kicsiknek kialakított játszótereken is sokat időztünk. Ha valaki családdal, kis gyerkőcökkel látogat a vadasparkba aktívan pihenhet a séta után :). Van egy tanösvény, ezen is érdemes végighaladni, ha kíváncsiak vagytok az állatok mellett, (főleg) a Bakony növényvilágára is.

Kedvcsinálónak hoztam jó sok képet:

Fanni játszik :)
Afrika részleg
Na mizu?
Huszármajmok
Höri-hancúr
Kapibara
Pupák
Elfáradt a sok riszálásban...
Az állatsimizést minden kisgyerek imádja :)
Prérikutyaaa <3
Tigris
Annyira édesbogár :D
Zsirike
Remélem meghoztam a kedvetek egy kis állatkerti kalandozáshoz :)!
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése