2012. szeptember 6., csütörtök

31 napos körmös kihívás - 3 és 6. nap

Sziasztok!

Mivel nagy az elmaradásom és szeptemberben be akarom fejezni a kihívást, ezért ma két manikűrrel is készültem nektek. 

Az első a sárga köröm. Gondoltam feldobom kicsit az Essence Sundancerét a Manhattan 43 K lakkommal , de kissé benéztem...:) Az volt az elképzelésem, hogy francia kockásra (vagy nem is tudom hogy hívják) csinálom meg a gyűrűs ujjamat. Ez lett belőle, vállalom :



Tudom, tudom. Nyomi lett, de az enyém és szeretem ^^. Nagyon kedvelem mindkét lakkot, igazi nyári színek.

A másik manikűrben a lila körmöké a főszerep. Mivel még nem találkoztam az ideális lila körömlakkal (nem szeretem a lilát), valami hasonlót kerestem. És erre esett a választásom:



Nem tudom mennyire feltűnő, de két lakkot is használtam. Az Essence Plum Perfect (28) és a Manhattan 47R lakkokat. Már korábban is feltűnt, hogy mennyire hasonló a színük, de egymás mellett felkenve még nem láttam őket. 



Az Essence kicsit sötétebb, de nem szembetűnő a különbség. A lényeges eltérés a lakkok között az, hogy a Plum Perfect a tipikus Essence betegség tüneteit mutatja, azaz besűrűsödött, pedig újabb, mint a Manhattan. Utóbbi teljesen olyan állagú, mint két évvel ezelőtt :).

A végére egy észrevétel. Mióta ilyen színű a szilva :) ??

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, szép napot Lányok!
A fejlécben a Körmös kihívás (31 napos) -ra kattintva megnézhetitek, hogy állok a kihívással jelenleg ^^.
Réka

2 megjegyzés:

  1. Én is mindig elgondolkodom a plum-on, mint szilva, amikor nem olyan, mint a mi szilvánk, de mindig rájövök, hogy van olyan fajta szilva, ami ilyen színű: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Plum_on_tree.jpg
    Amúgy szuper színe van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúúú, ez tényleg jobban hasonlít a színre, illetve a szín a gyümölcsre :)

      Törlés