2012. szeptember 10., hétfő

31 napos körmös kihívás - 10. nap

Sziasztok!

A 10. napon a színátmenetes körmök elkészítése a cél. Eddig meg sem próbálkoztam az ilyen körmökkel, de ráleltem a megfelelő technikára itt. Olyannyira megtetszett, hogy ki is próbáltam, és működik :) Ha eddig ti sem mertetek nekiállni vagy nekikezdtetek, de nem volt szép és látványos az eredmény, akkor jó szívvel ajánlom ezt az elkészítési módot. 

Már magamnak is megcsináltam egyszer, de a kihívásra Húgom körmeire készítettem el. Ezúton is köszönöm neki, hogy rendelkezésemre bocsátotta a körmeit, mi több, még modellkedett is nekem. Köszi Kistesó <3!




Oké, nem mondom, hogy nem kell még gyakorolni, de azért nem lett rossz.
Miután hazaért Tesóm a munkából/suliból/pasitól kérdeztem, mit szóltak hozzá a többiek. A munkában az idősebbek megbotránkoztak, a fiatalabbak értékelték, az iskolában nem tették szóvá (új suli, új arcok, Pest :)), a barátja meg csak annyit mondott, hogy "egészségedre" :). Egyszóval: megosztó :)

Nektek mi a véleményetek róla? Ti hogy készítitek el a színátmenetes körmöket?

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése