2012. augusztus 23., csütörtök

Hádában jártam

Sziasztok Lányok!

Kedden Veszprémben voltam és még egy órám volt a buszindulásig, így időtöltésként benéztem az egyik turiba. Úgy mentem oda, hogy maximum egy ruhával jövök ki. 

Tudni kell rólam, hogy eddig nem szerettem túlzottan a szoknyákat. Viszont idén februártól áprilisig sikerült 12 felesleges kilótól megszabadulnom (ebből kettő az elmúlt hónapban vissza is csusszant...:( ) és ennek hatására elkezdtem szoknyákat és magassarkú/talpú cipőket hordani. És egyszerűen imádom ezt a kombinációt, olyannyira, hogy az új telitalpú szandálomban végigtáncoltam a szombati lakodalmat és július elején az utcazenét (4 nap folyamatos buli). Ugyanitt kattantam rá a rövid, csajos rucikra is. De akkor csak kölcsön kaptam egy ruhát, azután Anyutól kaptam egy kis virágosat, amit azóta is imádok. 

A bevezetőm után sejthetitek, hogy nem csak egy ruhadarabbal jöttem ki az üzletből. Az első, amit kiszúrtam a boltban ez a gyönyörűség volt.

Kicsit bezombult a gépem a sok pöttytől...

...de itt azért látszik milyen valójában :)

Szerelem volt első látásra, és méretre is megfelelőnek tűnt. Bár féltem kicsit emiatt, mert most a 10-es és 12-es (38-as és 40-es) méretek közt járok valahol félúton. A pöttyöske mellett velem tartott még a próbafülkébe három ruha és két felsőrész is. A felsők jók voltak, tetszettek is magamon és ami a legörömtelibb volt, hogy pötyi is jó volt rám :) A többi ruha valahogy nem volt az igazi. Vissza is akartam akasztani őket a helyükre és akkor megpillantottam őt, akár így is írhatnám --> ŐT:


Előtte nem is láttam, gondolom valakinek nem volt jó és azután tehette vissza, miután én beköltöztem a próbafülkébe. Leakasztottam, méretet néztem, felpróbáltam, hazahoztam :). Így az egyik kinézett felsőrésztől könnyes búcsút vettem, de megérte, na :). Mindig is ilyen ruháról álmodtam és most már az enyém. <3

Még ő jött velem haza. Egyszerű, de tetszetős kis top.



Az árról még két szó : Kettőezer-nyolcszáznyolcvanöt forint. 

Tetszenek a szerzeményeim? Szoktatok turiban vásárolni? Találtatok már olyan darabot, amely nélkül ma már elképzelhetetlen a ruhatárotok :) ?

Köszönöm, hogy megtiszteltetek a figyelmetekkel. Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése